Latest Posts

יוסי חממה אורגינל – מסורת של קלייה למעלה מארבעה עשורים

רוב הישראלים מוספים תבלינים לבישולים, רוב הישראלים אוהבים לנשנש פיצוחים במפגשים חברתיים שונים ורוב הישראלים אוהבים את טעמם של פירות יבשים מסוגים שונים.
רוב הישראלים, יודעים לזהות איכות וטריות ושמחים לדעת שהם בחרו בתבלינים איכותיים וטריים, שהם טועמים פירות יבשים המשלבים טעמים נפלאים עם ערכים תזונתיים גבוהים ושהם זוכים ליהנות מפיצוחים בטעמים משובחים.
אלו חלק מהסיבות בגינן יוסי חממה אורגינל נחשב כבר למעלה מ-40 שנה כשם דבר בעולם הפיצוחים, התבלינים והפירות היבשים.

ניסיון ומסורת של קלייה

פיצוחים כבר הפכו מזמן לחלק בלתי נפרד מחוויית הצפייה במשחק כדורגל או במשחק כדורסל. הם תופסים מקום של כבוד בשולחן הקינוחים לאורחים. הם מהווים סוג של מאכל חובה בפיקניקים – לצד הפיתות, החומוס והבשרים וניתן לפגוש אותם בעוד מגוון רחב של אירועים חברתיים.
בכדי שפיצוחים אכן יטמנו בחובם את החוויה המצופה – שאמורה לכלול בתוכה בראש ובראשונה טעמים נפלאים, חשוב לשים דגש על פעולת הקלייה ובחלק מהמקרים, גם ההמלחה – כאשר פעולות אלו ישפיעו גם על הטעמים וגם על הערכים התזונתיים של הפיצוחים.
עם ניסיון ומסורת של למעלה מארבעה עשורים – ניתן להיות רגועים בידיעה שלא משנה אלו סוגי פיצוחים של יוסי חממה אורגינל אתם בוחרים, הטעמים הולכים לספק לכם חוויית “פיצוח” איכותית ומהנה – מהסוג שיגרום לכם לחכות לפעם הבאה…

מגוון רחב של אפשרויות

כאשר זה נוגע לפיצוחים לכל אחד יש את ההעדפות שלו לדוגמא, חלק מעדיפים לרכוש פיצוחים במשקל, אחרים מעדיפים פיצוחים באריזות סגורות.
דוגמא אחרת נוגעת לסוגי הפיצוחים, כאשר חלק מעדיפים גרעינים, אחרים אגוזים ויש כאלו שאוהבים גיוון ומעוניינים להגיש לאורחים כמה שיותר סוגים של פיצוחים.
אצל יוסי חממה אורגינל מציעים עבורכם את כל סוגי הפיצוחים, הן לפי משקל והן באריזות סגורות, בנוסף תוכלו ליהנות גם מחטיפי פיצוחים במגוון רחב של טעמים.
המשותף למגוון הרחב של האפשרויות טמון כאמור, בטריות הגבוהה, באיכות הבלתי מתפשרת ובטעמים הנפלאים הקולעים לטעמם של כל חובבי הפיצוחים.

X